2010. március 2., kedd

Kukac úr bemutatkozik!

Ki is az a Kukac úr? A Fóka TV sok adásában szerepet kap majd, de most elég vehemensen követelte, hogy énekelhessen - ez látszik majd a videóban is. Nos, Kukac úr énektehetsége hagy kívánni valót maga után, s ha mást nem is tanulhatunk tőle e videóban, de azt mindenképpen, hogy legyünk megértők és türelmesek. :) Előre elnézést kérek azoktól, akiknek esetleg belegázolt Kukac úr a lelki világába azzal, hogy a saját szája íze szerint adja elő a dalt, sőt, még a címét is megmásította. (More than words helyett More than worms. words=szavak, worms=kukacok)Az ő szemszögéből viszont ez így helyes, mivel egy kukac számára nem sokat jelentenek a szavak, abból dolgozik, amije van: a kukacságából. Eléggé határozott fellépésére engedtem neki és elkészítettük a felvételt. Most legalább nyugodt. Örülök neki, mert még szükség lesz rá, ha nem is éppen az énektudására. :)

5 megjegyzés:

Lolli írta...

Én nem akarok kukacoskodni...esküszöm...deeee...csináld méég jóóó?! :D :D :D
Álllaaat!
Lolli

Névtelen írta...

Hát ez tényleg szupi !Ahogy hallgattam rá kell jönnöm, hogy még a kukachoz sem hasonlit a hangom puszika és gratula csak igy továbbbbbbbbbbbbbbbb
Marcsiiiiii

Névtelen írta...

és én végignéztem :-)
pedig 3mp után sejtettem mi lesz a vége :-D

Adim írta...

Ez elég erős volt... :)))
Próbáltam értelmezni a dal eme feldolgozását, de sajnos nem értek kukacul. Tényleg, Kukac úrnak milyen besorolása van? Bélféreg? Vagy ő a Kac-kac-kukac? :)
Ezek után kíváncsi vagyok a következő felbukkanására!

Névtelen írta...

szétröhögtem magam :)